söndag 1 februari 2009

tid

Herregud... jag har blivit besatt av tiden igen. Jag känner mig stressad och att jag inte ska hinna allt. Kanske ett drag av prestationsångest, vem vet. Men det är jobbigt. Jag känner mig stressad och jag kan inte sätta fingret på vad det är jag ska hinna med... kanske är det livet... Men jag lever ju mitt liv så ja... vad är det mer??

Jag fick en chock när jag vaknade i morse, klockan var 11.25 och jag skulle ha varit hos frugan då. Fattar inte vad som hände... kanske de där två glasen vin jag drack igår. Men ska verkligen två glas göra mig till en levande död?? Eller så är det helt enkelt att jag inte fått sova ordentligt på länge... vet inte vad det är egentligen för jag borde kunna sova gott men det finns en oro i huvudet.. eller så är det bara att jag tänker för mycket.
Well jag kom iaf iväg till frugan och fick mig en riktig långpromenad i kylan, otroligt skönt var det. Så förhoppningsvis sover jag som ett barn inatt.

nu ska jag koka te och mysa ner mig i soffan dör ikväll kommer Holiday på tv.

xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar