tisdag 10 februari 2009

a girl laying down....

Fortsätter med mitt låttexts-tema. Idag är det Anna Ternheim som anger tonen på bloggen. Borde kanske lyssna in på mig den nya skivan som verkar kanon bra men jag har inte haft ork. Det är såååå dåligt med ork just nu, känns som att jag knappt har kraft att hålla upp huvudet under dagarna. Kroppen vill bara ligga ner, helst i min säng... men jag säger NEJ!

Idag har jg plågat mig själv med att räkna alla talen till kursen i morgon, det var BARA 18 men det tog sin lilla tid och jag var tvungen att använda min livlina "ring en vän". I detta fallet matte-snillet jag har till bror.... varför fick han allt?? Jaja.. jag löste alla tal utom ett så jag får väl känna mig hyfsat nöjd tror jag. Men nu är jag dödstrött och ska dra mig mot sängens varma och inbjudande hörna av mitt hem... eller ja så varm är den kanske inte. Inatt hade jag båda täckena på mig för att inte frysa... och jag har ju höjt elementet så jag vet inte vad jag mer kan göra... så jag får väl stå ut helt enkelt.

I morgon är en annan dag som de visa säger.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar