torsdag 26 februari 2009

torsdagsblues...

idag vet jag inte vad jag ska känna... det är som att kroppen inte kan bestämma sig riktigt. Men jag tror att det är mitt brott av rutinerna som spökar. Jag ska ju egentligen inte vara hemma på torsdagarna utan vara på kör-övning... men idag är det sportlov. Jag kanske borde ha städat och grejat här hemma men istället blev det en slö eftermiddag/kväll med kaffe och korsord. Men visst är det så att man måste få slappa då och då.
Nya tag får jag ta på söndag när jag kommer hem, ska ju på miniweekend hos mormor och morfar lördag-söndag. Lite skönt att komma bort, men stöket finns ju tråkigt nog kvar när jag kommer hem. Well well.. skam den som ger sig. Jag får ta det i omgångar.

Jag skulle vilja att min födelsedag kom lite oftare för jag fick H&M:s katalog med kuddar och grejer igår och det var mycket fint. Snälla kan jag inte få lite fina saker ändå? Eller så får jag helt enkelt knåpa ihop nåt på egen hand...

jag kommer itne att åka hem på påsk, får fira med min familj häruppe... och sen bara njuta av att vara ledig. Hem kommer jag så fårt jag kan.. jag lovar. Saknar familjen och vill ju se hur det går för ödet och hans nya projekt.

nu ska jag äta lite äppelkaka och vaniljsås

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar