lördag 31 januari 2009

friends..

Vänner är det viktigaste vi har, därför var det så skönt att få träffa Katla idag. Bara prata, skratta och känna sig glad. Det blev ugnsbakad lax med rårsi och hollandaisesås och ett glas rött. Till efterätt så gjorde vi frukt med chocklad i ugnen. Mycket smarrigt blev det.

Åh, idag så var jag så himlans arg men så började jag tänka på det Mr Mac sagt, att man ska vara glad över att man faktiskt har det bättre än man tror. Så jag försökte tänka på att jag har det bra och jag mår bra. Och det funkade ju faktiskt. Men jag vill inte ge Mumin rätt helt, man kan påverka sig själv men inte andra saker genom positivt tänkande. Det är iallafall vad jag tycker.

Nu ska jag snart smörja in mig med alla salvorna som doktorn gav mig för utslagen och hoppas att ett mirakel sker under natten... haha ja jag vet, jag är bitter...

Sov gott alla snuttar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar