onsdag 4 februari 2009

clueless

Ärligt talat så undrar jag om jag helt har tappat vettet. Idag så har jag hela dagen känt mig lite skum men antog att jag bara varit trött eller så... men så kom jag på att det måste vara nåt fel på linserna för det var ju lite suddigt att läsa och sådär. Men kära vänner.... jag hade ju för fabian bara satt in EN lins, den andra låg kvar i burken när jag kom hem.. hur F*N kan man vara så virrig att man glömmer att sätta in båda linserna i ögonen?? Tur i oturen är jag ju inte ens nära halvblind så jag har ju klarat mig men jag blir ända galen på mig själv...
Jag hade även lämnat kaffebryggaren på, så den har stått och värmt på sista slurken hela dagen... så nu blir det inget mer kaffe för mig på morgnarna.... detta är väl urtypen av "blonde-moment".

För övrigt så var det lugnt och skönt på jobbet idag eftersom kärringen var sjuk. Men hon är tillbaka i morgon så det var ju ingen lång vila... det som gör mig argast just nu är att hon går och baktalar folk hela tiden... morr morr... det roliga är ju att jag får en utomståendes bild av hela dramat nu men samtidigt är jag lite rädd att förstöra min fristad från allt det där... men vi löser det nog.

nu ska jag försöka plugga lite matte... hua hua. Jag har tappat stinget...

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar