onsdag 18 februari 2009

just crazy

Idag var det som upp och nervända världen på jobbet... vet inte varför jag känner mig så stressad.. kanske vill jag visa att jag är bra på mitt jobb... fast det känns lite som att jag inte är det iallafall... vet inte... helst av allt vill jag gå i ide ett tag och vakna när allt är grönt och skönt igen.
Just nu sitter jag här och försöker slappna av, går inget vidare då jag känner hjärtat slå dubbla slag hela tiden. Försöker andas och stänga av, men dagen spelas upp i huvudet konstant.

Har varit lite duktig idag iallafall. Har gjort paj som jag kan ha som matlåda när det behövs. Vet inte vad det blev men jag hoppas det är ätbart =) Tog vad som fanns i frysen(inte mycket alltså)

Nu ska jag fira att grays anathomy börjat igen.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar