söndag 8 februari 2009

fy fan vad illa

ja förlåt att jag svär men jag har precis sett något hemskt... föräldrar från mitt gamla jobb lägger ut sina fyllefolmer på yoputube... hur bra är det?? Jag tycker det är sjukt... speciellt när deras barn om bara några år faktiskt kan hitta dessa filmer och se sina föräldrar i sina "finest" moments.
Nä, har man barn kanske man ska tänka sig för lite.... kanske... eller ja... jag tycker så.. sen får väl var och en tycka till. Vissa kanske tycker att jag blottar mitt liv här i bloggen men jag försöker ju att inte lägga ut saker som skadar nån annan.. jag uttrycker ju bara mina känslor och åsikter... men alla tycker vi olika.

Jag var ju på söndagsbruch med flickorna idag och vi var på Hermans, verkligen ett ställe jag ska gå tillbaka till. De hade kakor och bakverk att dööööö för. Vill verkligen testa deras vanliga meny oxå. Helt veggo var det ju med, lycky me! Men sen måste vi även göra ett nytt försök på mosebacke och deras Jazzbruch för det verkade vara väääldigt god mat där med... hua... känner mig lite besatt av mat... haha... åt ju världens godaste fiskgratäng igår. Det är trevligt att äta mat någon annan lagat... speciellt om den är så där god.

jag har en sjukdom... jag kallar den för "stora oron". Ibland får jag för mig saker och sen kan jag bara inte sluta tänka på det. Jag vrider och vänder på allt och tänker ut olika scenarion på varför det är så, vad som blir konsekvensen och hur det kunde bli så, kunde jag gjort något annat. Sådär håller jag på tills jag nästan blir galen....
Det trista med hela saken är att jag ALDRIG kommer fram till något vettigt genom dessa grubblerier... det enda som händer är att jag blir lessen, osäker och får ont i magen.... Det måste sluta!
Så jag försöker sluta... men ibland händer det iallafall..... men jag hoppas att det blir bättre. Oron är ju mitt sätt att visa att jag bryr mig... well... så är det... kanske inte världens bästa sätt men det är tyvärr mitt...

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar