onsdag 28 oktober 2009

hubba-bubba subba...

Det finns ett par brudar på min mattekurs som verkligen är förtjusta i sig själva. Idag när vi hade en gruppuppgift sa jag att jag skulle vilja ha en lite mer fast plan för vad man ska göra i förskoleklassen precis som man har i skolan för att det då blir lättare om alla vet vad de ska göra. Det skulle jag ju inte sagt och jag blev tillplattad ordentligt. Jag kände mig korkad, dum och lägre stående. Jag blev så himla lessen!
Jag hatar att känna mig korkad... men kanske är det så att jag är just korkad.... kanske var det därför som Mac slutade ringa en dag och att jag aldrig verkar få respekt för den jag är... för att jag egentligen borde vara blond och heta Bella eller Donna eller nåt annat dumt...

Fabian vad jag inte vill gå på den där kursen mer. Varför gå på en kurs när man inte har nåt att tillföra??

Nu ska jag lägga mig och hoppas atyt jag slipper vakna i morgon!

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar