måndag 2 november 2009

måndag igen....

Jaha, så var det måndag igen.... helgen gick alldeles för fort och jag gjorde för lite. Men men, får ta igen det. Mormor och morfar var här och hjälpte mig att snickra till sängen så nu sover jag faktiskt i den och inte på golvet, VÄLDIGT skönt måste jag säga. Men det är lite läskigt att det är så högt upp.

Idag åkte vi skridskor med barnen och det var joooobbigt. Nu har jag ont i benet och är lite orolig för att det ska vara nåt fel... men kanske är det bara spänning och träningsvärk... hoppas det. För i morgon ska jag gå och träna på riktigt och då får jag ju inte vara dålig. Måste ju komma igång igen, det har blivit för långt uppehåll. Så det är skivstång som gäller och jag är faktiskt riktigt sugen.

Jag borde ha pluggat en massa idag men jag kom hem sent och sen fanns det en massa måsten som jag hittat på för att slippa plugga. Jag har bakat bröd och gjort musli. Så att jag kan äta i morgon, alltså kanske det blir mera gjort imorgon. Håll tummarna, annars är det jag som får göra omtenta nästa år eller så. Pinsamt vore detta!

Nu ska jag återgå till böckerna och "the terminal" samtidigt... går säkert bra.

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar