tisdag 20 oktober 2009

En dag i sänder...

lägger jag i dina händer. Jag önskar att jag kunde lämpa över alla problem och hemskheter på någon... låta någon annan ta tag i dynggrepen och bara sätta mig och vila ett tag. Det här var minuternas dag. Jag missade bussen med en minut och får ta slöbussen, väl framme missar jag tåget med några sekunder. Ser dem stänga dörrarna och allt. Så nu kom jag försent till jobbet och hann inte få min kvart av lung före stormen. Sen var det ju tisdag och dags för vårt hemska arbetslagsmöte, det var två timmar av sjuka beskyllningar och ett falskspel som heter duga. Cococrazy är helt utom komtroll... älrigt så tror jag att det är nåt fel på hennes hjärna.
Resten av dagen fortsatte i samma anda som den började och när jag var påväg hem hade jag en sån fruktansvård huvudvärk at tjag trodde ajg skulle kräkas... så ingen träning här inte. Men nu ikväll har ajg iaf bakat nytt bröd så jag har nåt att äta till frullen. Det blev supergott!

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar