lördag 17 oktober 2009

pannkaka....

Ja ibland känns det som att livet blivit till en pannkaka. Vet inte varför jag känner mig deppo nu ikväll för jag har haft en jättebra dag. Vi hade kördag och lärde oss en hel del nytt material. Om en vecka kommer Sis och jag ska sjunga på Mandela masschoir. Igår köpte jag en ny fin kappa och ja... en massa bra saker. Men jag är bara less... vet inte varför.

Precis som Sis längtar jag efter julen! I år ska jag åka hem och vara med min familj och käpa julklappar och ha en gran kanske. Så däerför alla mina vönner är det dags att skicka hit sina önskelistor så att jag kan börja planera nu... jag är ju lite hispig när det gäller klapp-inköp.

Nu ska jag sova. I morgon är det städning som står på programmet. Sen ska jag få hem sängen oxå... mycket meck blir det alltså!

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar