söndag 11 oktober 2009

"Hell-muffin"....

Ja jag börjar undra om jag inte kan baka muffins alls. Mitt andra försök blev bara marginellt bättre än det första. Den här gången brända jag inga muffins men de blev inte ett dugg kladdiga så nu slänger jag det här receptet och försöker hitta ett nytt. Sådeså! Står det kladdkaksmuffins så ska de väl bli kladdiga oxå?? Eller??

jaja, har hört från Sis att presenten var uppskattad... så den 8:e december är det vi som går och ser denna talangfulla kvinna!



Det ska bli så himla skoj att få gå på konsert igen, och att se Regina Spector ska bli helt otroligt. Det är mitt ljus i tunneln just nu!
Men Sis kommer ju innan det oxå. Snart faktiskt, bara två veckor kvar. Då blir det Africa och mys för hela slanten. Hon kommer även att få göra studiebesök på dårhuset jag kallar arbetsplats så får vi se vad hon tycker om Cococrazy.

Nä nu måste jag få lite saker gjorda här hemma, igår var det ju bara slapping för hela slanten.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar