lördag 10 oktober 2009

lördagslat...

Jaha, så blev det äntligen lördag och det är två hela dagarn kvar tills jag måste gå till jobbet igen. det var en slitsam vecka och jag är bara trött på skiten. Jaja... vi lämnar det.

I torsdags skulle jag ju bara kladdkaksmuffins. Det gick ju nada bra. Jag hade inne dem för lång tid och alla de små raringarna blev halvbrända. Så idag tänkte jag göra ett nytt försök. Jag
hade i ett extra ägg eftersom jag tänkte att de var för små så att det blev för lite förra gången. Sen had jag dem inne i bara ca 7.5 minuter... men nu när jag provsmakade så var det inget kladd ändå.... Vad är det för fel?? Kanske måste jag provsmaka en till... återkommer i muffinsfrågan helt enkelt!

Annars är det den 10 oktober och lilla Sis fyller 18 idag. Grattis och grattis igen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar