måndag 5 oktober 2009

personal Jesus

Hm... ja man kan ju fundera på hur ens personliga Jesus är. Vad tror just du på?? Jag vet inte vad jag ska tro på allvarligt talat. Men jag vet att jag vill tro nåt.. så frågan är ju bara på vad. Funderingarna går vidare...

Snart är det dags för lilla Sis att komma hit och nu är jag supernöjd för jag har precis varit och inhandlat hennes 18-års present och jag hoppas att hon blir gladast i världen. Jag hoppas verkligen det för jag hoppas att jag har fattat hennes smak rätt... annars blir det ju helt tokigt. Men jag håller tummisarna för att det fungerar.

nu sitter jag och funderar på om jag ska jobba lite eller om jag ska lämna det till morgondagen. Jag tror det blir så... planerar in lite träning istället!

hola!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar