söndag 22 mars 2009

Vad är det som händer??

jag vet inte vad det är men det är inget trevligt på gång... igår var det vår och strålande soligt vårväder här i huvudstaden. Idag var det lite rått och kallt men ändå skön frisk luft... men nu när jag tittar ut så snöar det igen. Det får inte göra såhär. Varför tar vintern aldrig slut. Har vädergudarna bestämt sig för att ta kål på mig detta år? Som att inte vädret var nog så fick jag just se att vår skriftliga uppgift på mattekursen ska vara inlämnad om lite drygt en månad... haha... vilket skämt, jag har ju ungefär läst en tiondel av litteraturen hittills. jaja, det gäller väl att plugga en hel del framöver. Byebye slappehelg.

jaja, det är väl bara att bita ihop och göra det bästa av situationen... ikväll ska jag gå på bio med min fru, verkligen trevligt för jag har inte umgåtts ordentligt med henne på länge.

Nu ska jag göra mig redo att möte snörusket utanför...

//H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar