söndag 22 mars 2009

söndagspepp

ja när ingen annan gör det får jag ju göra det själv, eller hur? Jag och frugan var och tittade på "en shopaholics bekännelser" idag. Den var underhållande och jag slapp ha söndagsblues här hemma i min ensamhet. Jag behövde en kram och någon som lyssnade lite på mitt gnäll och kom med annat perspektiv på saker.
jag säger bara det, mer söndagspepp åt Hanna framöver. Jag ska försöka lägga av med det här som får mig att deppa... men det är en stark drog och kan ta ett tag att bli av med.... men jag behöver en reality check. Jag tror inte att han är min Mr Big, även om jag skulle vilja det.

I morgon får jag veta om jag kan få åka snålskjuts med fina kollegan över påsk, kan behöva ett miljöombyte. Och så vill jag ju se ödets nya ställe.

Jag hoppas även att snön är borta när jag vaknar i morgonbitti.

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar