lördag 21 mars 2009

lördag med mig

japp, jag har haft en me-time lördag. Bara umgåtts med mig själv... fast på ikea var det ju lite fler än bara jag... Tror bestämt att det var par-dagar på Ikea idag, alla som är kära och ska flytta ihop var där idag, samt lilla jag... ensam och allena. Men det gick bra... fick lite idéer och en benno-hylla med mig hem. Det kändes skönt att få bort cd-skivorna från golvet så nu är jag och mitt hem ett steg närmare hemtrevligt.

För övrigt så känner jag mig allmänt grå och tråkig, vet inte vad det är. Kanske har jag kommit till slutet på något men vill inte riktigt inse att det är så. Men jag kanske måste för min egen skull... människor ska inte få trampa på mig... inte ens de jag tycker om...

Så fram för mig.. ner med det som drar ner mig till botten av ån, som Håkan hade sagt. Jag ska klara det!

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar