tisdag 17 mars 2009

blurry day....

Fy vilka hemska dagar den här veckan börjat med... men jag tänker att nu kan det bara bli bättre. I söndags trodde jag att jag hade fått ryggskott eller nåt, hade så ont så ont... men nu visar det sig att det var kvinnans värsta fiende PMS. Morr morr... jag har varit stadens argaste fröken idag. Min kära mor sa att jag kunde få ett eget program i stil med "arga snickaren". Vi kanske ska ringa till tv4 och fråga vad de tycker om idén.

Annars så flyter det på i mitt liv, idag var jag på PIM-kurs på jobbet och det känns som att jag kommer klara det ganska snabbt så då har jag en sak mindre att oroa mig för. Teskedsgumman ska inte bli besviken på mig. Jag ska vara världens duktigaste patient.

Nu ska jag väl ägna resten av kvällen till att läsa på lite om SET inför morgondagens arbetspass.... ingen rast ingen ro...

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar