fredag 13 mars 2009

long time no see...

jag vet inte vad som hänt men jag har bara inte hunnit skriva på hur länge som helst. En sjukt hektisk vecka är slut och jag sitter och riktigt fredagsnjuter i soffan och slötittar på dansande galningar och sjungande tjocka män. Det spelar inte så stor roll egentligen... huvudsaken är att jag vet att jag får sova hur länge jag vill i morgon och att jag är LEDIG!!!!!!!!!!!!!

Förra helgen var ju helt vigd åt kören och visst var det roligt men det var tufft och tog musten ur mig. Sen att jobbet är som en riktig ber och dalbana hjälper ju inte till direkt. Men jag är övertygad om att om vi bara strukturerar upp lite så ska det nog ordna sig. (man ska ju vara positiv).

På torsdag ska Birka Gospel ha sin första konsert, kom dit allihop om ni kan. Det är gratis och man blir väldigt glad av det. Jag ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att gå dit helt själv. Det bubblar i mig när jag tänker på att jag får sjunga igen.

Jag jobbar på med min läxa från teskedsgumman men det är svårt... men öva öva och öva igen. Sen ska jag försöka ta nya träningstag oxå. Skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar