tisdag 24 mars 2009

Haunted....

Ja ibland verkar det hopplöst att försöka komma över sina historier.... varför lägger gamal flammor till en på fejjan? Har det blivit någon slags lista över erövringar, tänker han.. oj efter 7 år kanske vi ska vara poolers igen ... eller hur fan tänker han?? Jaja... mr Elloc gör som han vill och jag bryr mig inte så mycket...
Pojken utan hjärta luktar gnuggisar och jag har fått med lukten hem, den gör att det värker i hjärtat och jag önskar att han inte var som en drog för mig... hur vänjer man sig av det?
Jaja... varför tänka på det. Jag borde fundera lite mer på hur jag i hela friden ska komma ikapp med min matte istället... då lär hela april försvinna i ett vips.

jag har gömt kassen med gnuggis-lukt i garderoben tills jag slutar ha ont i hjärtat... sen får jag ta fram den...
Under tiden så kan jag ju alltid prata med spöken från förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar