tisdag 3 mars 2009

Hanna och Teskedsgumman

Ja ni vänner... nu har jag träffat henne, min alldeles egen sagofigur. Det var helt ok även om det är jobbigt att se sanningen i vitögat. Men jag slår ett slag för mig själv och det kanske måste göra ont.

Jag vill ha en massa nya kläder och lusläser den här bloggen för fina tips. Förutom att hon alltid har fina kläder och roliga pysseltips så är hon ju skåning, får ju lite hemlängtan ibland.

Det är bara två jobb dagar kvar tills jag ska gå på konsert, det ska bli så roligt eftersom mina två finska systrar kommer att vara med båda två... nästan som back in the days. Jag behöver verkligen det här.

Nu ska jag ta lite mer kaffe och sen börja laga mat, idag vankas det sallad på bla. marinerad quornflié, matvete och ruccolasallad.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar