måndag 25 januari 2010

var en millenium-bok!

Ja jag är iallafall "flickan som lekte med elden" just nu. Vet inte om jag har gett mig in i något jag itne kan hantera riktigt. Man ska ju låta det förflutna vara men jag har inte kunnat riktigt. Så nu sitter jag i en ordentlig smet... jaja. Var är Johanna när man behöver henne??
Jag hoppas att hon kommer hit nästa år, fatta vad skoj vi skulle ha....

I helgen träffade jag Andy Pipe och det var trevligt men jag vet inte... det är något som skaver i tanken på mig hela tiden. Kan det vara så att han är för snäll? Kan man vara för snäll tänker ni då... JA, det kan man. Man kan vara så snäll att man är för mesig.. och jag hatar sånt. Men är det så att jag bara dömmer honom efter det jag haft förut. Men ffrågan är varför jag egentligen jämför en superbra kille med ett svin... Ja... många frågor är det. Jag önskar att det fanns nån som gav mig ett par svar.

Jobbet går lättare nu, känns som att det är lite mer humant att gå dit på morgnarna. Men fortfarande känns det som att gå till ett dårhus varje dag. Varför kan man inte få både bra kollegor OCH bra barn?? Alla på jobbet är trevliga och det känns skoj att komma dit och träffa alla men varför måste jag ha barn som är släkt med Tazmanian Devil?? Det känns lite orättvist faktiskt. Jag vet att man inte ska vara otacksam men hallå... Ja ja, det blir bättre och bättre så man kan ju hoppas att det känns ok efter sportlovet. Men att bara tänka så gör lite ont.. saknar de gamla sötisarna en hel massa.
En rolig sak är ju att jag har blivit kallad till intervju för en plats som värd hos friskis, förhoppningsvis kan det leda till något bra. På onsdag är det dags så jag hoppas att det inte krockar med passet jag och super L bokat. Vi ska boxa skiten ur varandra igen.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar