lördag 2 januari 2010

kraftsamling

igår var ju en riktig slödag, och eftersom jag somnade framför Harry Potter så kunde jag ju inte komma isäng ordentligt heller. Måste ju börja sova normal om jag ska orka med att börja jobba på tisdag igen... Det känns lite konstigt att börja jobba igen, har liksom gått runt och känt att jag inte ska jobba mer. Har varit helt fri. Men icke... tiden var bara till låns.
Så för att komma igång ordentligt gick jag upp tidigt och tog mig till city för att träna. Det blev dans Afro och det mina vänner var det roligaste jag gjort på länge. Svettigt men det kändes ju aldrig jobbigt. DocK tror jag ju att jag lär ha en del träningsvärk i morgon. Känner en sån där känsla i låren... hihi.

Idag står tvätt och städ på schemat. Annars får jag aldrig ordning på lyan, så jag måste vara lite duktig så jag kan äta popcorn och mysa med gott samvete ikväll.

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar