måndag 1 februari 2010

jaaaa...

Det är så mycket ljusare nu än för ett par veckor sen. Jag kan se ljuset i slutet på tunneln och jag kan verkligen känna att jag kommer överleva den här vintern med. Men snön ligger kvar och precis när man tror att den ska försvinna så faller det ner mer snö. Jag kan inte fatta att vi snart har haft snö i två månader.

Jobbet är sjukt segt när det gäller barnen, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till om jag ska vara ärlig. Men det finns några underbara människor runt mig så jag håller mig på the sane-side. Men ibland undrar man varför barn är så jävligt... de kommer aldrig att bli några favoriter hos mig iaf.

Jag gjorde en grej mest på skoj, sökte som värd hos F&S. Men jag blev kallad till intervju och idag fick jag veta att jag blev antagen. Helt sjukt. Trodde inte ens att jag skulle få komma på intervju. Jag ska på utbildning på söndag och sen antar jag att det blir att börja jobba. Jag hoppas bar att jag får en tid som jag kan jobba på... så det inte blir nån sjukt dålig tid. Well det återstår att se.

Jag tog tjuren vid hornen och talade med Andy Pipe om hur det är.. eller inte riktigt men ajg sa att jag inte kunde känna av vad han tycker. Så nu hoppas jag på bättring och lite mer action... jag tror att det är det jag vill. Jag känner mig lite velig just nu. Men det är Macs fel... han har fuckat upp min hjärna ordentligt.

Nu ska jag fixa iordning min musli så jag har nåt att äta på jobbet i morgon. Brände ju första om gången men u blev det kanon tror jag.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar