lördag 9 januari 2010

time flies...

Ja ibland flyger tiden iväg och man vill bara krampaktigt hålla i den för att hinna med så mycket som möjligt. Men ibland går det inte helt enkelt. Lite så har det varit de här dagarna. Men det har egentligen bara varit positivt.
I tisdags var jag första dagen på jobbet och sen dess har det flutit på. I torsdags fick jag äntligen träffa min Patsy igen, är nästan en månad sen sist och det kändes. Vi handlade arbetskläder till mig... massa fina, bilder kommer senare, och sen var det middag och prat på Aubegine. Den restaurangen hade jag nästan glömt. Men supergod mat och vi satt där så länge att de hann stänga nästan... hihi...
Igår hade vi vår sista planeringsdag inför skolstaten och kvällen avslutades med AW på Anglais. Det var jättetrevligt och fast jag drack för mina matpengar kändes det jättebra. När jag väl kom hem var jag supertrött och somnade gott för första gången på en vecka.

Haha jag måste bara berätta något roligt. Jag var tvungen att göra plats för mina jobbkläder i garderoben så jag tog ner alla jeans, och hopp där hittade jag två 20:or, så nu är jag ju Hanna med guldbyxorna =)

Nu ska jag dixka och städa lite innan jag gör mig iordning för en kväll i Råcksta... vi får se vad det ger.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar