fredag 1 januari 2010

Happy New Year!

Första dagen på det nya året som är fullt av nya möjligheter och förväntningar.
Jag hade en underbart rolig nyårsafton med glada, galna vänner. Vi åt, drack, skrattade och det var så skönt att få vara glad och lycklig.

Idag har jag dock inte gjort många knop och lägenheten ser ut som en krigszon. men det gör vi något åt i morgon, för i morgon är en annan dag förstår ni. Måste börja tro på framtiden. Lite av röran beror på att jag ännu inte packat upp mina väskor och att kylskåpet stå på kvart och tar upp hela köket. Men som sagt det är nya tag i morgon. Har vissa funderingar på att gå och träna i morgon.. borde nog verkligen göra det.

Jag fick mail från nya jobbet idag och fick lite onfo om första dagarna. Jag kommer att vara helt slut efter första dagen så något vidare firande av födelsedagen blir det nog inte, vi får ta det i slutet av månaden när jag har det lite fetare i pengaväg.

Nu ska jag dricka te och försöka göra nåt vettigt... typ.

// Hanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar