tisdag 1 september 2009

blod, svett och tårar...

kanske är det som de säger. Världen är byggd av dessa tre ting. Men jag måste säga att det aldrig varit skönare att svettas än det var idag. Var på F&S och körde skivstång. Det var tungt och jobbigt. Men ett bra baspass som man fattade och kunde ta ut sig på.
Det kändes så himla skönt att vara igång igen, bara jag och rörelserna. Det här var nog det bästa jag kunnat göra för efteråt kändes det lätt... förutom att benen skakade och jag knappt kunde gå.. hihi. Ska ge min kropp ett par dar i vila och satsa på att boka något till fredag... kanske. Ska ju dinera med min Patsy så vi får se vad som hinns med.

har gjort en deal med min L-syster att jag ska redovisa vad jag äter så nu ska jag sätta mig och tänka vad jag stoppat i mig idag.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar