söndag 6 september 2009

deathproof

hm.. vet inte vad jag ska säga om den här dagen. Jag började bra med frulle och tidningen. Sen skulle jag träna och gör en oförlömlig entré genom att trilla ner för de sista trappstegen in i salen... snacka om pinsamt. 40 personer glodde på mig där jag låg... fy bubblan. Men det var bara att bita ihop och gå in, jag hade ju bestämt mig för att träna och kunde ju inte direkt gå därifrån.

Efter träningen tog jag en promenix på stan och kollade lite. Men det var mest slötitt. För jag pallar inte riktigt kolla på nåt. Än mindre fundera på om jag har råd att köpa det. Men får väl ta en lite runda nästa helg så jag har nåt att ha på mig när jag åker till öret. Hoppas att det blir skoj iaf... allt annat suger ju.

Jag skulle på öppet hus på katthemmet men jag pallade inte för jag hade så ont i huvudet, så jag köote en kladdkaka och hyrde två filmer... kanske inte så smart men jaja. I morgon är en annan dag!

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar