söndag 13 september 2009

helgen v.37

kanske inte riktigt som bob hund låten men nästan. Det här har varit en bra helg. Kom faktiskt iväg på träning i fredags även om jag inte trodde det. Hade ju lyckats glömma kläderna hemma. Det var skivstång men inte samma instruktör som förra gången tyvärr. Hon var inte alls lika bra tycker jag.. men vi vår se vad tiden utvisar.

Igår var det lördag och strålande väder. Jag och Katla stämde träff för att gå på den internationella marknaden vid Sergels torg. Vi hoppades båda på att det skulle finnas ett stånd med Langos, men tji fick vi. Däremot råkade jag tydligen ha spenderbyxorna på så jag kom hem med ett par jeans, tröja och en kofta. Samtidigt var jag väldigt mycket fattigare men rätt glad när jag kom hem. Bild på mina fynd kommer senare.

idag söndag har jag försökt röja lite i mitt kaotiska hem, blev bättre men ajg är itne riktigt färdig. En sak i taget blir det. Sen har jag varit på ett Ki/balans pass ikväll. Man kunde ju tro att det skulle vara hur lugnt som helst men det var en del svettiga moment. Men det kan nog bli en favvo hos mig faktiskt. nästa vecka blir det inget eftersom jag ska till öret men sen.
På tal om öret så känns det sådär... vet inte om jag inbillar mig eller om det faktiskt inte är nån som egentligen bryr sig om att jag kommer... äh.. jag vet inte.. sak samma.

Nu blir det lite te i soffan och förhoppningsvis en bra film.

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar