måndag 31 augusti 2009

tales...

Jaaaa... nu skulle jag väl på något fyndigt sätt koppla texten till rubriken men jag måste säga att der kammar jag noll... har ingen aning om varför det blev så...

kanske är det för att jag lyssnar på muchobra "wolfmother" och deras låt "tales"... kan vara, kan vara... haha.

Idag är det måndag och jag somnade INTE på tåget hem vilket jag gjorde hela förra veckan. Dock var jag ju som en zombie på väg till jobbet så jag antar att det jämnar ut sig. La mig sjukt tidigt igår och blev väckt av min mormor(av alla människor), som ringde vid 22 och undrarde hur det var mig... jag ljög och sa att jag inte alls sov... Man vill ju inte känna sig som en relik =)

Livet går vidare och kanske kan det bli ljust snart. Måste bara sluta vara rädd och tänka så mycket. Men det är svårt och det kommer att ta tid.
Dock tycker jag att mitt jobb suger big time just nu och jag skulle gärna vilja ha ett sprillans nytt, där man slipper människokontakt och bara får beröm. Detta är min enda önskan just nu.. får se hur det går... haha

Hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar