onsdag 30 september 2009

you bury me

Det har varit en dag i deppets-tecken. Eller så kan vi kalla detta dagen då allt gick fel... hua!

Jag försov mig i morse, dagen fortsatte dåligt eftersom cococrazy (hemska kollegan) var där. Sen kom jag på att jag glömt att posta svarslappen till bokklubben så nu kommer det dimpa ner ett dumt paket igen. Hann ju dock fixa gymgrejet pålus att jag var på gym introt. Men vad händer under premiären av "greys"?? Jo de jävlarna dödar George!!!!! Hur kan de döda George, jag vill lägga in en protest. De kan få låna cococrazy och döda henne istället. Gratis!!

Men jag försöker ta det lungt. Jag har fått ett nytt jobb och väntar bara på att de ska hitta en ersättare för mig. Sen drar jag till Jensen education och ett bättre liv! Sug på den ni.

Nu ska jag lägga mig och fösöka att inte gråta mer över det sorgliga, hemska avsnittet av mitt favvoprogram.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar