måndag 7 september 2009

bläbläbläbläbläbläblä...

jag sitter och försöker titta på Tinas cookalong... men jag stör mig lite på att det är så hetsigt...men jaja... folket i allmänhet kanske gillar det. Men jag tycker att det är ett nerköp för henne (tina alltså).

jaha, ja annars är det ju måndag igen och jag vet inte.. men jag pallar inte mer. Jag kokar över och det går ut över de stackars barnen... Sen var jag på den första av de där forskningscirkel tillfällena. Man känner sig enbart korkad kan jag tala om. Det var en brud där som högg direkt på en sak jag sa och halshögg mig. Jag gillar inte henne, men så får det väl vara... nästa gång ska jag inte säga nåt så har jag inget sagt.

jag känner mig deppo helt enkelt. Tänker på Mac konstant, även om jag inte vill... så jag lovar att sluta. Det tar bara lite mer tid än jag trodde.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar