onsdag 2 september 2009

vi hade ju iallafall tur med vädret...

en stund idag. Det är nog det enda positiva jag har att säga om den här dagen. Kvinnan som får helvetet att verka som en bra plats gör mig illamående med sin blotta närvaro och jag vet inte vad jag ska göra. Under dagarna den här veckan har jag funderat ut tusen sätt att slippa fortsätta jobba på tonfisken. Är det inte sjukt??

jag undrar vad som rör sig i huvudet på denna hemska människa.. jag gör verkligen det. För det känns som att hon är ute efter att skada andra människor... det är hennes mål. Inte att försöka nå en lösning... hon sitter och fjäskar för alla men när vi är ensamma så visar hon sitt rätta sjuka jag.

Jag önskar att ajg vore sjuk och fick slippa resten av veckan... fegt? JA.. men vad gör man??

Sedan kan ajg meddela att jag har en grym träningsvärk och inte tänker träna innan kören i morgon. Jag får vara glad om jag kan gå ordentligt. Men det är skönt att veta att jag gjort nåt vettigt!

nu sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar