onsdag 29 april 2009

Ordbajseri...

Det är nog precis vad jag pysslat med i två dagar nu. Men jag struntar i det just nu. Jag har skickat in min matteuppgift nu och har en halvtimme tillgodo på dygnet så det var ju iallafall inte försenat. Sen att det jag lämnat in kanske suger det är en annan visa men nu när det lugnar ner sig lite på jobbet så kanske jag kan koncentrera mig lite mer på att faktiskt läsa min litteratur istället.

I morgon är det 12-dag och jag fick en skittid igen... folk är jävligt ego ibland kan jag känna. Men men... nästa gång ska jag få sluta tidigt. dessutom är det städdag... kul påhitt tycker jag... NOT! Speciellt som rektorerna som bestämt det inte kommer att hjälpa till ett skit. Är jag bitter... jo lite....

Nu ska jag iallafall gå och sova för i morgon är det äntligen dags att tvätta, om nu inte tvättstugan bestämmer sig för att kasta ut mig igen... då får jag spel tror jag... men det är en annan dag... så...

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar