måndag 20 april 2009

snälla, snälla, snälla...

let me get what I want this time... ja kan det vara så svårt att någon gång få vara glad och lycklig? Jag vet inte vad det är med mig... ena sekunden känner mig fri och lycklig och i andra känner jag stor sorg som gränsar till panik. Jag får en stor klump i bröstet och får svårt att andas. Jag fattar inte varöfr det ska vara såhär. Det borde kännas lätt och bra nu när det är vår och jag ser slutet på det här läsåret och förhoppningsvis får en trevligare höst att se fram emot.

Men jag har iaf tränat idag, det känner jag mig sjukt nöjd med. Ingen jättepass, men jag tog mig dit, och jag tränade. För mig är det värt en guldmedalj. Det blev det på sätt och vis oxå. Jag gjorde tonfiskpizza och vitkålssallad. Kan vara det godaste jag ätit på länge... så det känns bra det med. Nu ska jag försöka göra min läxa eftersom jag ska till Teskedsgumman i morgon. Så det är jag och "Hemligheten" som umgås ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar