söndag 19 april 2009

pånyttfödd...

Idag är det söndag och Birka Gospel skulle sjunga på gudstjänsten så det var uppe med tuppen igen. Jag har sett fram emot att få sjunga och det gick kanon. Ska kolla på hemsidan om ett par dar när de lagt upp dagens film. Extra för idag var att det var dop. En kille dök i dopgraven, så ivrig var han att få begrava sitt gamla jag och få födas på nytt.
Kanske är det något sånt jag behöver, känner mig inte alls på topp idag. Känns som att jag har förlorat någon. Har en tung svart klump inuti. Kanske där det så att jag ställt in mig på att jag inte kommer att träffa Mac mer... jaja. Alla utom jag visste väl att det skulle bli såhär förr eller senare. Om ett par dagar hoppas ajg att sorgen gått över lite, men under tiden har jag massor att göra så jag får helt enkelt strunta i dessa tankar.

Ska försöka jobba lite innan jag sjunker ner i soffan med lite sagan om ringen. Orkar inte bry mig om nån tv-tablå idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar