lördag 25 april 2009

Shakti business..

Jag skulle gå och hämta de beställda Shaktimattorna idag. Lätt som en plätt, trodde du ja! Men när jag kommer till affären så har de lagt undan två orangea mattor när jag vet att jag sa att de skulle vara gröna. Så glöm det! Jag vet att en i kören pratade om en affär i skanstull så jag tog mig dit istället.... men icke... så jag gick och jag gick... men tillslut hittade jag stället. Efter att ha vandrat runt hela söder hittar jag mattor för 599:- ett stenkast från t-banan vid medis. Det komiska är at jag ju började där, eftersom jag lagt undan mattor vid söderhallarna. Men jaja, motion fick jag ju iallfall, tyvärr även lite skoskav.

Men vad gör allt detta när jag nu provat för första gången och det känns helt ok. Jag fegade dock och låg ca 15 minuter med en t-shirt på mig. Tror faktiskt att jag ska prova en gång till innan jag går och lägger mig ikväll. Jag kan inte säga att det känns som det är bättre men man måste nog ha tålamod och göra det regelbundet. Efter ett tag kan man ju prova programmet som följde med mattan. Där ska man ha den både på mage och ansikte... hua hua.

nu lite mera plugg annars blir det halshuggning på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar