tisdag 28 april 2009

ugh!

Jaha, jag vet inte vad det är men jag känner mig frusen konstant och det är som att våren stannat av. Det enda som får mig att gå upp på mornarna är hotet om indragen lön... haha... hotet kommer ju från mig själv iofs men iallafall.

Matteuppgiften hänger som ett giftmoln över mig och jag känner mig mest misslyckad. Håller på att slänga ihop något men jag kommer inte att palla mer nu så det blir natt-mangling i morgon. Först kursen och sen hem och panikskriva nåt.

Jag har legat på Shakti-mattan i 35 minuter idag. Det börjar bli en vana att lägga sig på den en stund varje dag. Jag hoppas ju att det i längden ska bli bättre i kroppen och jag ska känna mig gladare och mindre stressad. Teskedsgumman sa att det var bra att jag köpte mattan och att det är ett bra sätt att slappna av på. Men nu ska jag lyda hennes råd och gå och sova. Kan behöva all sömn jag kan få eftersom jag känner mig död på mornarna.

I helgen är det dags för en manifestation på stan, tänkte faktiskt gå runt lite och titta för det är en hel del gospel på programmet.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar