söndag 13 december 2009

svinet...

jag tror minsann att jag kanske fått svinet... där fick jag för att jag vägrar ta sprutan...
Igår började halsen göra ont och sen kom feber och frossa. Men jag sov och på morgonen mådde jag fint igen.. kanske lite hes. Men nu ikväll så känns halsen tjock igen och jag hoppas bara att jag inte mår piss i morgonbitti... måste ju jobba.

Dagen har varit en berg och dalbana av känslor. Jag var helt övertygad om att mr Pipe inte skulle höra av sig och jag var beredd för en rejäl utskällning. Men då bara dyker han upp som gubben i lådan och jag antar att jag kanske överreagerat... men man blir ju sån när det är allt man upplevt innan.. eller hur??
Nåväl, vi hade en helt underbar dag och jag vile inte att det skulle ta slut. Men det gör det ju alltid. Men jag hoppas att han känner som jag... eller så kanske jag är ute och svirar i alltför stora känslor... måste vara lugn!

men tillbaka till min sjukdom... hemska tanke att jag ska gå och bli sjuk nu... hinner bara inte med det, så det får vara tills jag kommer hem iaf. Men jag måste ju vara så alert att jag kommer med tåget på fredag morgon.. annars är ju hela julen förstörd.

Nu ska jag gå och sussa.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar