torsdag 24 december 2009

possibillity...

Har ni inte hört lykke li:s låt "possibility" så måste ni göra det genast. Annars finns det en risk att ni missar något stort... jag älskar, är nästan besatt av denna låt. Den innehåller allt jag känner och den är bara jag... mitt väsen... nja.. kanske lite överdrivet men älskarn iaf.

Det har varit en sjukt bra och lugn julafton. No fuzz utan bara vi... Jag fick inte så många julklappar men de jag fick var fina och sånt jag verkligen behövde. Det är ju det som är huvudsaken. Vem vill egentligen ha en massa som man INTE behöver??
Jag är nöjd... dessutom har jag ju en klapp kvar som kommer snart... och det blir lite spänning kvar. Sånt gillar vi.

Jag har en massa skumma konstiga saker som virvlar runt i skallen, vet inte riktigt vad jag ska tro om nåt just nu.. men känner väl kanske att det får vara till en annan dag. Jag löser ju inget hur mycket jag än funderar. Kanske måste man inse att man inte kan förstå hur andra tänker hur man än kämpar.

Nä nu ska jag försöka lägga mig för annars kommer jag aldrig att orka upp till julottan i morgon.

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar