måndag 14 december 2009

hm....



Okej då... jag har inte svinet.. istället har jag ett stukat lillfinger. Vem sa att det var roligt att jobba med barn??
Okej det kanske var lite mitt eget fel men ändå.. ska det verkligen vara såhär... jag tycker verkligen synd om mig själv ska ni veta. Fick dessutom tejpa fingret själv... suck!

Well min vänner bara tre dagar kvar på tonfisk-fabriken. Sen är det vida vidder i söder som gäller. Önskar att jag hade fått åka bil ner och bara sväva över fälten.

Sen tycker jag väl at ni ska ge mig lite vuxenpoäng för att jag gick av bussen hållplats tidigare och gick hem, bara för att det är nyttigt att gå... eller för att jag bara inte pallade vänta tills de bytt chaffis. Vem vet?

Nu ska jag krypa ner i bädden tillsammans med mina kvälster och sova gott.

// H


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar