torsdag 17 december 2009

flyttar söderut!

Nu drar jag och min förskylning ner till de skånska vidderna och hoppas att lantluften kan bita på den här hemska hostan och det ständigt rinnande snoret. Kroppen tog verkligen det här med jullov på allvar och pajade ihop totalt... suck!

Det var sjukt sorgligt att säga hej då igår, det gick bra fram till att jag skulle säga hej då till min muminmamma, då brast det och tårarna rann åt alla håll... stackars föräldrar måste ju tro att jag var galen. Men nu är det gjort och jag har ju dock lovat att hälsa på alla nästa termin så jag får ju se dem igen.. men det känns som att jag förlorat något stort!

igår kväll/natt hände något som jag faktiskt inte hade väntat mig. Någon från förr som poppade upp som gubben i lådan och fick mig helt ur balans. Men jag klarar som vanligt skivan och tyckte att jag skötte mig bra. För en gångs skulle var jag on top. klockan är nu 6.05 och jag har varit vaken i 1,5 timme. Det är inte helt friskt inser jag men snart är jag hemma. Biljetten är redo och nu ska jag bara packa ner min lilla Pelle.

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar