söndag 27 december 2009

last days of the year...

hoho... julen är över och jag har överlevt två fester på rad.. det är typ mer än jag festat på ett halvår. Jag och Sis var på hemmastan och jag insåg att jag är gammal... dessutom träffade jag gamla ragg... inte så trevligt kanske. Han var iofs fulare än förr vilket på nåt sätt gladde mig. Jag är ju evil...
Igår var jag ute med Danny och Peppe med flickvänner.. jo ni go´vänner. Flickorna var med och de pratade med mig... undrens tid är itne förbi helt enkelt.
På natten var vi på donken och hörde på kass live musik, samt provade på att åka nattbuss hem i en timme. Det är sjukt vad dålig lokaltrafiken är här nere. Saknar storstan på det viset, erkänner!

Har kommit till ett annat stadium med mr Pipe och tror att det är det jag vill, Mac spökar ju för mig och fast jag inte vill så finns han alltid i periferin. Måste ta och göra nåt åt detta.

Nu ska jag sova lite, ska försöka uppsöka ett gym i morgon minsann.

H

1 kommentar:

  1. God jul och en stor kram till dig Hanna! Tack för det fina kortet.
    /Jessica

    SvaraRadera