torsdag 2 juli 2009

time after time...

Imorgon är sista dagen innan semstern. Det ska bli så underbart skönt att få slippa det där stället som kallas jobb ett tag. Jag har noll ork och jag är sjukligt irriterad på mina kollegor. Jag tror det blir så när man bara vill därifrån. Det brukar ju gå bra annars... men just nu är det bara jobbigt. Jag önskar att jag fått det nya jobbet, nu känner jag mig mest urvriden och less. Men jag hoppas att 4 veckors semster råder bot på detta. Annars blir det en lång höst.

Idag har jag äntligen fått ut min Mac... jag ville bada och kors i taket så följde han med fast han själv inte badade. Han är fortfarande fjällig efter sitt förra sjöäventyr.. hihi. Jag önskar att det vore lätt.... men det är det inte.

Om exakt en vecka är det iallafall Azorerna som står på schemat, det ska blir superskoj. En upplevelse som väntar på mig... jag får tänka på det istället... om jag inte dör av skräck för att den hemska spindeln flyttat in någonstans i min lägenhet... ingen fattar varför jag är så skräckslagen och det är hemskt. Men men... vi får väl försöka komma överrens om att vi ska samexistera eller nåt.

nu sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar