måndag 29 juni 2009

summertime....

Jodå så var det måndag igen... och dagen började ruttet som tusan. Ont i hela kroppen hade jag och jag kände mig allmänt sänkt... Mac och Mac tänker ni och ja.. ni har rätt. Han påverkar mitt humör mer än jag vill. Han hörde inte av sig igår fast han sa att han skulle vilket alltid gör mig ledsen... men det fattar väl inte han för han är en pojke. MEN... helt plötsligt så är han där.. på f.u.c.k.i.n.g. fejjan till råga på allt. Men jaja... det finns alltid en förklaring men frågan är om jag ska palla med det... Men sanningen är den att jag orkar inte ta tag i det, jag vill bara ha semester. Så är det!

Det är 4 dagar kvar tills min semster börjar och den 9:onde åker jag och Patsy till Azorerna. Sug på den!!

Men jag hade en himlans fin helg.. eller iaf en fin lördag... grillning i tanto med nya trevliga, lite galna människor. Gött det!

Nu ska jag sova eftersom jag ska öppna i morgon och bussen går 5.39.... znark!

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar