torsdag 30 juli 2009

Mrs Blue

Nu när jag sitter här hemma så känns det lite konstigt... har inte varit här på flera veckor. Och den enda jag riktigt längtat efter är den personen jag antagligen inte kommer träffa på länge... om någonsin. Jag gjorde det jag borde gjort för länge sen, nämligen stänge dörren för vägen till Mac. Han gjorde det ganska klart att jag inte betyder någonting, så jag tog ett beslut. Jag trodde att jag skulle vara mera ledsen men kanske är det så att jag gråtit mina tårar för honom redan.

Det är tre dagar kvar av semestern och det känns tragiskt. Var tog alla soliga dagar på stranden vägen? Men jag kan ju tyvärr inte bestämma över vädret och får väl helt enkelt göra det bästa av situationen. Solarier finns det ju gott om här staden.

Igår hade jag en skön kväll med två L:or, prat, mat och bara allmänt bra. Saknar sånt här ibland... men man kan inte få allt.

NU ska jag snart gå och sova.
// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar