onsdag 22 juli 2009

holliday...

japp... nu har jag varit på Azorerna, varit hemma i en dag och ni sitter jag och slappar mig hemma i huset i skåne. Men allt ligger som i dvala eftersom jag inte kan fokusera på nåt... tänker bara på att Mac håller på att få mig att gå under. Jag vet vad jag borde göra, men ni vet det är ju aldrig så enkelt. Hur ska man kunna få styrkan att stänga ute någon som man tycker så mycket om, även om han ständigt sårar och sviker?

Jag försöker verkligen ska ni veta, och jag och Frida har sluteti en pakt kan man säga. Vi går ut och går varje morgon och det hjälpte enormt idag... annars had ejag nog bara suttit och gråtit, eller värre... legat i sängen och stirrat in i väggen...

Vet inte vad som hände med den där sommaren som skulle ge mig vila och allt det där... suck... kommer inte vara pepp på att börja jobba igen den 3:e aug.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar