fredag 3 juli 2009

SEMESTER!!!!!!

åh, äntligen är dagen D här... nu har jag jobbat min sista timme på 4 veckor och nu får jag göra precis vad jag vill. Tyvärr är det sova det enda jag egentligen vill just nu. Värmen gör mig trott men glad... jag har faktiskt blivit riktigt brun för att vara jag.

Jag ska fira dagen med att bara slöa i soffan och titta på nån film, oroa mig för allt annat får jag göra en annan dag.

En rolig sak är dock att jag blivit utvald att vara med i en buzzador-kampanj. Har blivit inbjuden förr men inte till något jag tycker har passat mig men nu är det böcker det handlar om. Tjoho!! Får se när jag får mer info... jag lovar att hålla er uppdaterade. Nu ska jag sjunka långt ner i soffan och tänka på alla lediga dagar jag har framför mig.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar