onsdag 27 maj 2009

more crap...

Ja varför trodde jag att det skulle vända idag? Jag sov för länge idag med, men hann iallafall med lite frulle här hemma. Men jag vet inte, Mac ger mig panik och jag kan inte sluta tänka på det... sen helt plötsligt så dyker han upp på jobbet. Höll på att krocka med honom i dörren. Det var som att se ett spöke... han betedde sig som ett oxå.. asskum....

well, vet inte orkar inte alls med det här mera... får se om jag kan skrapa ihop med tillräckligt mod för att säga det face 2 face.

Idag var Grey´s hemskans sorgligt. Hon kommer dö och då gifte sig pojken med henne... vill oxå ha det så... därav att samla mod...

nu ska jag gå och sova. Hoppas att det går.
I morgon är det bara en dag kvar tills det är helg... såå skönt. Men det ska regna hela dagen så det är väl lika bra att peppa redan nu... suck...

hola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar