tisdag 26 maj 2009

Happy crappy day...

Den här dagen började katastrofalt dåligt genom att jag forsover mig rejält. Det blev snabbfrulle på pendeln igen fast jag hatar det. Det som kändes än värra var att jag inte ens hann få in linserna utan kom till jobbet och såg ut som ett spöke. Hua. Men det var bara att bita ihop och försöka ta sig igenom skiten. Men jag var ganska glad att jag slutade tidigt för jag hade inte pallat med barnen i flera timmar till... besöket hos teskedsgumman blev väl ok, hade väntat mig att det skulle kännas värre. Sen unnade jag mig en yoghurtglass i parken utanför och läste lite i min bok för att få lite energi från solen.

Måste säga att det känns bättre nu. Sitter här med en kopp chai och försöker att koppla av lite. Kanske borde gräva fram spikis, var några dagar sen. Dock besökte jag det hemska gymmet igor och även om jag inte lyfte nåt skrot så var jag ändå så pass duktig att jag gjorde 2,5 km på crosstrainern och en massa övningar med bollen så jag kände mig iaf nöjd och glad när jag kom därifrån.

Mac har blivit osynlig igen och jag känner en viss panik över det men jag ska låta det gå ett tag. Orkar inte vara hans mamma... han vet ju var jag finns.
Nu ska jag fixa lite mat... dagens bukfylla är fiskbullar. Det är ju faktiskt "fattigvecka".

Hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar